تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

رونمایی از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۰۶۶۰
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
رونمایی از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی
به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید از سرود بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی رونمایی شد.در این مراسم که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود، از سرود بسیج اساتید که توسط صادق هوشنگ نژاد نوشته، تنظیم و آهنگسازی شده است، رونمایی شد. 

 شاعر و آهنگساز این سروده گفت: این کار یک کار دلی است و پس از مدتی توانستم با کمک گروه سرود و تواشیح "محراب" این اثر را تولید کنیم. همچنین کار‌های تک‌خوانی این سرود نیز توسط بنده انجام شده است.

صادق هوشنگ نژاد گفت: در این سرود نگاه ویژه‌ای به شهید مصطفی چمران، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای کشور و اطاعت از رهبری شده است.

محمد علی کیانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز ضمن تقدیر و تشکر از شاعر و آهنگساز انقلابی مشهدالرضا، صادق هوشنگ نژاد گفت: این اثر یک کار فاخر و ارزشمندی است که ان‌شاء‌الله مورد قبول شهدا باشد. 

وی افزود: شهید مصطفی چمران، که از بزرگان علمی جهان در حیطه فیزیک پلاسما بود، شهید علم و عمل است که بازوی اتصال علم و عمل، بصیرت است. بصیرت یک واژه نیست بلکه یک موضوع بسیار مهم و عمیق است. شهید چمران سرشار از بصیرت بود.

کیانی ادامه داد: شهید چمران نماد عینی تلفیق تخصص، تعهد است و باید الگوی همه‌ی ما باشد. شهید چمران و دیگر شهدا راهی را برای ما روشن کرده‌اند که باید در این راه قدم برداریم.

 بسیج اساتید و جامعه پزشکی خراسان رضوی خراسان رضوی طی سال ۱۴۰۱، برنامه‌هایی همچون تشیع شهدای گمنام در دانشگاه‌‌‌ها، برگزاری اردوهای راهیان نور در ایام اوج راهیان نور جنوب ۱۴۰۱، اعزام کاروان امام المنتظر عتبات عالیات و برنامه‌هایی متفاوت در هفته بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->